جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
نی

حوزه/ حجت‌الاسلام سراج با بیان اینکه اگر قرار است استاندار فعلی ابقا شود، باید این موضوع به صراحت اعلام شود تا مردم از بلاتکلیفی خارج شوند، گفت: اگر قرار است تغییراتی در این زمینه صورت گیرد، باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام شمس الدین سراج امام جمعه موقت ایلام، در خطبه‌های نماز جمعه به وضعیت نامناسب استان ایلام اشاره کرد و از مسئولان خواست تا هر چه سریع‌تر در مورد انتخاب استاندار تصمیم‌گیری کنند و اظهار داشت: بلاتکلیفی در این زمینه به مدیریت صحیح آسیب می‌زند و مردم نیاز به شفافیت دارند.

حجت‌الاسلام سراج با بیان اینکه اگر قرار است استاندار فعلی ابقا شود، باید این موضوع به صراحت اعلام شود تا مردم از بلاتکلیفی خارج شوند، ابراز کرد: اگر قرار است تغییراتی در این زمینه صورت گیرد، باید هر چه سریع‌تر انجام شود تا مردم از این وضعیت نگران‌کننده رهایی یابند.

امام جمعه موقت ایلام، در ادامه به تشریح مشکلات اجتماعی در استان پرداخت و ابراز کرد: برخی محله‌های ایلام در بحث اعتیاد اوضاع خوبی ندارند و بسیاری از افراد این مناطق به وضعیت موجود اعتراض دارند، این افراد چه گناهی کرده‌اند که فرزندانشان با صحنه‌های نگران‌کننده مواجه هستند؟، از مسئولان شهرداری و نیروی انتظامی می‌خواهیم تا به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند و اقدامات فوری برای بهبود وضعیت این محله‌ها انجام دهند.

حجت‌الاسلام سراج با گلایه از موضوع زیرمیزی گرفتن برخی پزشکان، اظهار کرد: این عمل غیر اخلاقی و حرام است، بسیاری از بیماران برای انجام عمل‌های جراحی مجبور به پرداخت مبالغی به عنوان زیرمیزی هستند که این موضوع به شدت نارضایتی مردم را به همراه دارد.

امام جمعه موقت ایلام تأکید کرد: نظام پزشکی باید سالم بماند و از پزشکان می‌خواهیم تا به اصول اخلاقی پایبند باشند.

وی با بیان اینکه با کمبود متخصصان در شهرستان‌ها روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: چرا باید وضعیت شهرستان‌های ما به گونه‌ای باشد که بیماران مجبور شوند برای درمان به مرکز استان مراجعه کنند؟

حجت‌الاسلام سراج، اظهار کرد: متخصصان به مناطق مختلف بروند و به نیازهای مردم پاسخ دهند.

او گفت: باید به فکر حل مشکلات اساسی باشیم و از تجربیات دیگر شهرها و کشورهای موفق در این زمینه استفاده کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha